poniedziałek, 10 sierpnia 2015

'Nie' pierwszy post

'Nie' pierwszy post.. a to dlatego, że już miałam kiedyś swoje miejsce w sieci, w postaci bloga. Był to miniblog, na portalu 'pinger', był on lifestylowy, zawierał posty modowe, o tematyce kosmetycznej, kulinarnej czy po prostu o mnie, moim życiu. Blogowałam ponad rok, czerpałam z tego ogromną przyjemność, więc postanowiłam do tego wrócić, tym razem tutaj, na 'blogspocie'. Mam nadzieję, że passa mnie nie opuściła i będę dalej czerpała z tego satysfakcję, uczyła, inspirowała się od innych. 

Coś o mnie? Jestem blondynką, zakochaną ze wzajemnością. Niedawno przyleciałam do Szkocji i... zdecydowanie tutaj zostanę! ;)  
Moją pasją jest jazda konna, uwielbiam się malować, kombinować przy swoim wizerunku, uwielbiam także blogować, więc mam nadzieję, że się polubimy i dzięki Wam zostanę tutaj na dłużej!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz